2018 – 2021
Rebranding Sport- en Handelsschool Turnhout
SHT kwam bij ons terecht met de vraag om hun volledige branding te onderzoeken en naar een nieuw hedendaags niveau te tillen. Dit met rekening te houden met het aspect sport en ondernemen als grote pijlers. Kleuren blijven in het blauwe gamma zoals stad Turnhout zelf ook uitstraalt.
Logo ontwerp: krachtige en dynamische uitstraling. Dit in combinatie met de afkorting SHT en baseline “Sport en ondernemen”.
Huisstijl bepaling en uitwerken in diverse uitingen. Info brochure studenten, print advertenties, beursstand scholenbeurs en de school aanwezig krijgen in het straatbeeld door groot formaat spandoeken aan de gevel.
Online aanwezigheid: de website had ook een dringend onderhoud nodig. Totaal van scratsch begonnen. Zorgen dat de ouders en studenten op een simpele en duidelijke manier alle info die ze nodig hebben kunnen terugvinden. En dit alles in een hedendaagse vormgeving, zowel op desktop als op mobile.
Social campagne: SHT en promotie. Een doeltreffende social campagne om de school te promoten richting de scholenbeurs. Daarnaast lead generated campagne richting eerste graad, dit om meer inschrijvingen te bekomen. Extra campagne richting de 2de graag en gevolgd door een algemene brand awareness campagne. SHT’s naambekendheid online verruimen.
Jammer maar helaas heeft Stad Turnhout alle diensten in één branding gestoken. Vanaf 1 september 2021 zal SHT omgevormd worden naar Campos en mee de branding van Stad Turnhout volgen. Desondanks hebben we er een geslaagde huisstijl neergezet die 3 jaar zijn vruchten heeft afgeworpen.